19.12.08

友谊测试!

朋友相处久了,自然很了解对方,测试一下你们之间的友谊吧! 这个不算是tag哦!

1. Choose 10 of your best friends, list out three things that they like to do.

Mona- 讲话,玩,弹琴
Yi-弹琴,玩,讲话
Viorina-chatting, 弹琴,讲话
Wen-Play flute, 自拍,疯
Qi-疯,整我,gek 我
Xuan-睡觉,gek我,讲话
Ruth-画画,读书(XD),聊天??
Alex-写博客,自夸,聊天
JH-下棋,上网,讲话
Hui Fang-玩,疯,讲话

2. List 2 out of 10 of your best friends who just like your style.
Mona
Yi
其他的啊~别以为你们跟我不好,只是他们两个的个性跟我太像了啦!

3. Choose 10 person to answer your question.
Vio
Wen
Qi
Xuan
Alex
Hui Fang
就这样
其他人想做的话,自己拿~

3 comments:

Unknown said...

坚决不做,哈哈哈哈 XD

xiao E said...

好像很难~~

挺楼上的!!!

Ruth Tiong said...

paiseh o...I do the question myself...==